Friday 9 September 2011

Selamat Ulang Tahun

budak kidal telah menaip ^^ Views
Tak sangka akhirnya jumpa juga abang nazrin.... Ingatkan dah tak nak jumpa.. huhu... tapi paling aku tak menyangka... muka dia makin tembam... macam kakak dia sudah... huhu... Jumpa ni pun sebab nak sambut ulangtahun dia... ABANG... SELAMAT HARI JADI ... SEMOGA DIPANJANGKAN UMUR DAN DIMURAHKAN REZEKI... ^_^..  abang bahagia? saya lagi bahagia... sebab rindu sangat dekat abang... hadiah saya bagi itu jaga baik baik... maaf sekali lagi kerana hadiah terlalu lah simple... masalah bajet pun yea juga... saya malu kalau harga itu ada... adooiii... sebab murah sangat... 
ok lah abang.. terima pemberian saya ok?? ^_^... lain kali jumpa lagi

♥ Terima Kasih Sebab Sudi Baca... Ikhlas kan ? Hee~ ♥

No comments:

Post a Comment

Meh sini komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...