Saturday 3 September 2011

hari jadi + hari raya

budak kidal telah menaip ^^ Views
Hai cikgu fendi........ Dan hai kawan2 5RE... ^_^ ... hari ini hari jadi bekas guru kita yang pernah mengajar di SMK Paduka Tuan(nurul effendy) ... Sebenarnya.......tak nak pun beli kek tiramisu ni... nak beli coklat yang cikgu tuntut itu... tapi... masalah banyak sangat... dah lah malam harijadi dia aku dari muar...dah tak larat nak singgah bandar segamat... 3hari berturut turut pergi ulang alik ke muar... sebab akak baru lepas bersalin... hadiah tak beli...kek tak tempah... tak pernah macam ini... selalunya kek kek aku tempah... ini pun beli yang dah standby dekat situ...maafkan saya... tapi nasiblah tiramisu ada kan??? haha... lau tak ada tiramisu memang nak suruh pelajar lelaki beli dekat kek emas bandar utama... tapi dah tak sempat.... yang penting kek kene habiskan...ok??? Nak cari duit pun susah taw... bajet aku ada RM70.00 je...  memang tak cukup!!! malam itu jugak aku mintak akak yana aku duit... aku mintak RM20.00... tapi dia bagi RM25.00...hehe.. Terima kasih kak yana(NOOR LIYANA)... Lepas itu aku tengok akak aku tidur... aku mintak pula abah aku... aku mintak RM30.00 je... hmm.. ok lah tu.. dah mencukupi... semuanya RM100++ ... aku pun tak tahu berapa... haha....... bila tiba harijadi cikgu(3/9/11) ... aku keluar bandar jam 10.30 pagi... nak cari hadiah... haha.. akhirnya jumpa... fikiran aku kusut... apa aku nampak cikgu ni suka pakai baju yang berlengan panjang... bila fikir fikir... dia kerja guna kemeja... aku beli sajalah... asal warna purple... hati aku dah puas..hahax.. lepas itu aku cari kotak... lepas itu baru tiba di kek emas bawah... aduh.. fikir kek pulak... pelajar pelajar lain lambat sampai... aku naik atas tengok menu...aku dah cop meja... lepas itu mira suruh turun... aku turun.. bila turun semua dah sampai kecuali shamim @ amirul... bila naik atas nak duduk dekat meja aku cop itu.. sekali dah ada orang duduk... SABAR hati kami!!!! kami terpaksa duduk dihujung ... haha... lepas itu sesi mengutip duit! yang paling senang nak hulur duit izzenan,mira,sue... tapi naim dan wafi membebel je!!! padahal duit banyak...KEDE!haha... selepas itu izzenan telefon cikgu untuk datang di kek emas.... hahaha... yang paling kelaka cikgu pergi naik kek emas bandar atas... hahahax... maaflah cikgu.... :p ....cikgu tiup lilin dan kami makan makan lah...  Lepas itu kami raya rumah cikgu... lepak luar sahaja... cikgu kedekut tak bagi masuk dalam... haha.. lepas itu cikgu raya rumah aku... nak tahu apa jadi bila dirumah aku????? dia mimpi sebentar...



sempatkan dia tidur??? dah balik pulang kerumah itu tidurlah lena lena...  
Pesanan,Ucapan


*terima kasih mengajar kami
*terima kasih sebab sudi keluar dan terpaksa tundakan hal lain
*hadiah dari 5RE simpan baik baik
*ingatlah kami dan pedulikan mereka yang sombong
*selamat ulang tahun semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki
*doakan TRIAL SPM @ SPM
*terima kasih sebab bawa kami beraya
*MAAF TERPAKSA LAYAN KARENAH SAYA APABILA BERAYA TADI..sekali sekala... bukan selalu... hehe

ok lah ini sahaja dapat aku taip... aku keletihan...... BYE BYE...
                                                    



♥ Terima Kasih Sebab Sudi Baca... Ikhlas kan ? Hee~ ♥

No comments:

Post a Comment

Meh sini komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...