Friday 26 August 2011

Tahniah!!!

budak kidal telah menaip ^^ Views
Akhinya kakak(ain) aku telah selamat bersalin! Aku suka sangat dengar berita ini! Tapi sayangnya aku tak dapat lihat bayi tersebut pada hari ia dilahirkan(26/ogos/2011). Kakak aku bersalin secara pembedahan... Terkejut sangat bila dapat tahu dia akan dibedah... Eh tapi ternyata dia dibedah hanya sekejap sahaja... Tu yang suka,terharu... Emak aku da jadi 'nenek' , abah dah jadi 'atuk' , kak ain dah jadi 'umi' , aku dah jadi............................... kui3... huhu... BAHAGIA sangat... haha.. macam aku pula yang mendapat bayi... kata orang aku rupa ain... kalau bayi itu rupa kak ain... mestilah bayi itu rupa aku jugak! hahax..(perasan lebih!) ^_^ ... huhu... Tapi tahun ini tak dapatlah keluarga kak ain beraya kesana kesini... Kalau dulu kak ain beraya dan pulang ke segamat tak pernah bertangan kosong... Ada saja dibawanya dengan kuihlah,kerepeklah,baju raya untuk aku pun  ada!Haha... tapi tahun ini dia lahirkan bayi sebelum 3hari raya... Jadi tak dapatlah beraya selagi dia belum sihat... Eh terlupa nak bagi tahu bahawa kak ain mendapat bayi 'lelaki'... apa namanya ya???Kalau dapat bayi pagi raya... Boleh namakan dia SYAWAL... kan3??? Huhu... Tapi kalau bayi dia dilahirkan pada 31/ogos/2011?? wah! PASCA MERDEKA!hahahahahax....
Apa pun... aku nak ucapkan tahniah kepada AIN @ HAZLY kerana mendapat bayi... Jaga bayi elok elok... Nama dia jangan lupa... Cari nama yang amat terbaik @ bermakna... 
                                                                      



♥ Terima Kasih Sebab Sudi Baca... Ikhlas kan ? Hee~ ♥

Comments
2 Comments

2 comments:

Meh sini komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...