Saturday 10 September 2011

TERIMA KASIH!!!

budak kidal telah menaip ^^ Views

salam... haha... tak sangka aku kawan kawan aku semua menjayakan jamuan di rumah aku..aku bahagia sangat sangat...
terimakasih!!!!
bukan selalu kita berkumpul macam ini... kan... mula mula memang tak jadi nak buat... tiba tiba kawan lain nak datang... jadi aku terus MENJADIKANNYA ... demi 5RE... ^_^ .. aku dah ajak cikgu fendy.. tapi dia turun JB malam itu.. tapi dia ada pesan sesuatu untuk kita semua... dia kirim salam pada korang.. jawab salam itu ya..ramai yang menanyakan tentang cikgu... tapi cikgu tak dapat hadir... :( .. haha... nak tahu cerita tak,.. selepas korang balik... naim layan sepupu aku.. 100% dia layan...


naim ajar dia merempit... haha.. memang kelaka .. kiteorang yang ada kat situ semua ketawa... sepupu aku layan saja kepala naim... tapi naim apa yang dah jadi.. itu kenangan antara kau dan si kecik itu..nanti dia dah besar..aku cerita semula kat dia apa yang dah pernah kau lakukan terhadap dia... huhu.. 
PESANAN YANG TAK SEMPAT NAK BAGI TAHU KEPADA SETIAP PELAJAR...
abdul quddus : makanan aku bagi kau tu... betul ke kau makan seorang..kalau betul..terima kasih.. kalau tak..terimakasih tu bukan pada kau.. ^_^
abdul wafi : kenapa datang rumah aku macam tak semangat?
muhammad shamim : mula mula cakap tak nak datang... tiba tiba datang... terima kasih datang dalam keadaan demam..
muhammad amiruddin : siakap tak ada... hihi... aku dah tumpangkan kau cas telefon..kau kene ucap terima kasih yang tak terhingga... haha..
mohd naim : terima kasih melayan anak saudara aku
izennan : terima kasih izenan.. makan tak habis tak apa...janji masuk perut
amirul kamil : kenapa lambat? black merajuk dengan kau mula mula... haha... 
ain syafika ; datang dengan adik.. adik kene usik je.. hehe... 
nur alina : dari jauh kau datang...kali kedua lagi tu... terima kasih ina
nur syafikah : ika cantik tadi.... haha... kau dengan sue pakai selendang macam aku pakai haritu.. semua tanya macam mana nak pakai... hehe...
siti nornabilah : pertama kali datang rumah..cun kau.. huhu
suhaila : cantik kau tadi... hijau!!! berbaju kurung... terima kasih datang dengan buah hati...hihi
nur hidayu : cantik ayu tadi... akhirnya dapat juga bergambar dengan naim
nur syahirah : akhirnya datang juga!!! dapat jumpa si....... kui3..
siti suriani : kejapnya... tak nak bagitahu apa apa pun...
azihan : bahagianya kau layan sepupu aku bernama mira... huhu... sama sama bulat..

WALAU APA PUN... AKU BERSYUKUR SEBAB KAWAN AKU SEMUA OPEN MINDED
TERIMA KASIH TAW..!!!UNTUK SEMUA.... SAYANG WARGA 5RE!!!


♥ Terima Kasih Sebab Sudi Baca... Ikhlas kan ? Hee~ ♥

No comments:

Post a Comment

Meh sini komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...