Thursday 29 December 2011

5RE Masih Di Hati Kau Tak ???

budak kidal telah menaip ^^ Views
Assalamualaikum kepada para pembaca. ^_^ ... rindu 5RE ??? mungkin sini tempat pelepasan rindu. huhu... aku rindu sangat dengan korang... tak percaya la da habis spm.. tak sangka dah besar aku nie.. hehehe.. dulu hingus hingus... korang pun k ?? hehe...tak sangka plak ada yang akan pergi ke PLKN... selamat berkhidmat... ^_^ ... kepada yang LEWAT pergi tu... bersedia saja lah.. huhuhu. ^_^ yang TAK AKAN PERGI plak.. macam aku... hehehe.. jangan lupa buat kerja berfaedah sikit okay ??? :) nasihat dari aku ni... huhuhu... aku type ni just nak ungkit rindu rindu dan kisah kisah PELIK korang.. mungkin terkandung dalam KEPUJIAN atau PENGHINAAN.. hahaha.. tak de la sampai macam tu kan... kejam plak aku ni...okay untuk pengetahuan korang... korang baca yang korang punya muka je la.. kang baca semua sampai bila bila xsiap... lepas tu... yang aku tak cerita... sorry... aku xd idea nak type apa... hehe... tak larat.. hahaha...dan tengok gambar gambar kt bawah taw...kalau gambar tak jelas... click gamba tu.. haha.. besar punya keluar.. k ?? ^_^ gamba yang ramai ramai tu jgn tak tengok k... PLEASE... ^_^
♥♥♥4RE/2010♥♥♥
ABDUL QUDDUS♥♥♥quddus

ini quddus... hensem x ??? hahaha.. confirm quddus bangga ada orang puji... kui3... quddus ni baik kan ??? tak jahat pun.. nakal macam bangang je ada lah kn ? hahaha... tapi dia lah yang ALIM2 aku tengok... jadi imam je muka quddus... asal benda baik je muka quddus... semua baik semua quddus.. bosan la... xde muka lain ke ??? hahaha.. ^_^ ni jugak salah satu muka akan pergi PLKN...tapi tak tahu lagi bila... bersedia lah yea quddus.. balik dari PLKN jangan lupa tunjuk badan yang slim. hahaha..
ABDUL WAFI♥♥♥wafi

yang ni plak hensem tak ??? ke tampan atau kacak ??? hahaha... kang xpuji takut kene tibai plak ... tapi aku ikhlas la puji... ^_^ wafi ni pun boleh tahan baik orangnya.. cuma.. pemalas kot... kot2 je... hehehe... kenal dia sejak sekolah rendah lagi... ish3... bila dah sekolah menengah ni... wow !!! ramai peminat rupanya... kecuali aku... aku tak minat... hahahaha... ^_^ sapa yang tak lupa kisah wafi dengan faraha.... 24jam berkepit dalam sekolah... aku rasa tak senang faraha... hahaha... wafi asyik kacau je.. ala.. faraha tak kemana pun.. jangan risau k wafi ??? aku jaga faraha semasa kau tiada... hehehe.. ^_^ (memang tu permintaan wafi okay geng ?) wafi jugak paling aktif dalam sukan bola sepak dia tu... huhuhu... terror la wafi. ^_^ xcaye ?? nak tengok gambar wafi men bola ?... kt bawah ni k ? hehe


MUHAMMAD SHAMIM♥♥♥amem


hahaha.. yang gamba atas ni ? camana plak ? cun melecun tak ?? dia ingat dia tuff la tuh... kat mana dia punya sasa tak tahu la kat mana... tonjolkan lah biji mata korang tu untuk cari k ? hahaha.. ^_^ amem ni best gak pangai dia... spoting person... tapi entah.. kemana menghilang tah... haritu g melaka tak nak join pun... rugi kau amem... huhuhu... best taw... ^_^ ni pun muka muka PLKN... bole dikatakan semua lelaki melayu 5RE dapat PLKN kan... banding perempuan... hehehe...
MOHD NAIM♥♥♥naim

ni naim... muka yang sentiasa berkepit dengan perempuan...lepas tu plak... da ramai perempuan tersangkut kat dia... huhuhuu... cayela ko naim... da couple blom dengan eyna ???ops... terlepas ke ??? tak kot... hahahaha... jangan tunggu lama lama okay ??? eyna pergi PLKN dulu dari ko... kang tersangkut plak dia kat mamat sana... ko yang menangis tak berlagu nanti... hehehe.. ^_^ naim ni dalam kelas paling top10 gelak... tak kira dalam sekolah atau luar sekolah.. hehe... perempuan tetap nak dia. kui3.... mesti naim ada rahsia... haha... kongsi kongsi la sikit naim kepada yang tak laku tu..hahaha... naim ni contoh terbaik dalam acara memanah... hebat tak ???
AMIRUL KAMIL♥♥♥ayul

yang atas ni plak muka ala ala chinese right ??? mata sepet... huhuhu... wah dia ni ada bakat... yang top10 dalam kelas... bakat melukis... aku still simpan dia punya lukisan... huhuhu.. kalau sesiapa nak tahu ayul banyak sangat tlg aku.... ^_^ aku nk tunjuk hasilnya... nak tengok ? mari2... kat bawah nie.. huhuhu... tapi aku ada jugak upah upah dia.. kesian la dia... and untuk pengetahuan korang... yang tulis tulis tu je dia buat.. yang lain bukan dia... ^_^ tapi tu tetap hasil ayul ... 0_o




tapi ada lagi la yang aku tak amik gambar... sayang gila..lupa lak tu... cover seni bahagian depan tu... tu ketara memang ayul buatkan... hehehe.. pun aku bayar... ngada ngada mamat tuh... apa apa pun nak ucap thanks dekat ayul... tapi rasanya ayul xbaca pun benda ni... dia mana ada facebook... huhuhu... peminat ??? ayul memang ramai peminat... tapi setia pada satu sahaja sebenarnya... aku selalu jumpa dia dengan awek kesayangan dia alya... hahaha.. selalu sangat... kat bandar... masing masing of course la kenal gf/bf kawan masing masing kan... hehe..
MUHAMMAD IZZENAN♥♥♥nan

ini nan... mana dia sekarang ??? aku rindu kat dia.. dia baik dengan aku... tapi nk cerita buruknya kali ni... dia block aku dalam facebook... kenapa yea ??? hmm.. masa SPM okay je borak borak dengan aku... alahai nan apa salah aku nie... haritu harijadi nan la kalau korang nak tahu... aku dah janji dengan dia nak celebrate dengan korang.... tapi entah... macam tak sempat je... sorry nan... memang salah aku... tapi yang block ni kenapa... entahla........................................
CHE NURUL ASYIKIN♥♥♥che

che ni pun terror dalam acara sukan sukan ni... huhuhu... dah banyak sijil dah dia kumpul... tapi entahla.. sejak awal awal spm... che gaduh dengan geng geng dia tu.. tak kan korang tak perasan ??? che sorang je jadinya...macam mana che masa tu... tak stress ke ??? kalau aku... frust menonggeng tak de membe disisi... huhuhu... tapi sekarang ni tak tahulah camaner... mungkin dah berbaik mungkin belum... sebab diorang ada masalah... yela dengan perangai che tu... sapa tak kenal... panas baran time ada time la... hehehe.. jangan mara ye che.. ^_^
SUHAILA♥♥♥sue

inilah dia penolong ketua kelas kami... yang dashat apabila dia jerit... best lah dia jerit... boleh buat orang takut... aku pun takut leer.. hehehe... tapi sue memang sesuai untuk dijadikan penolong... ^_^... dia dah berpengalaman... sue ni kalau korang nak tahu dia rajin... selalu tolong mak dia... pandai masak ni taw.. untung sapa dapat... hahaha... ala lagipun sue ramai peminat... kn3 ??? hahaha.. banding aku ni... kui3... ^_^... untuk pengetahuan korang jugak... sue ni berpenyakit.. hehe... semput kot... sikit sikit tak boleh lari... adeh.. yeke aku nie ??? aku tibai je. hahaha.. ^_^
RAFIDAH♥♥♥pida

comel tak budak atas ni ??? hahaha... ni pun boleh tahan.. ramai peminat... hahaha.. paling best kat pida ni apa ??? cube teka ... hahaha.. apa lagi... cara dia gelak lah... lupa ke ??? hahaha... memang terror dalam gelak... tapi depan orang ramai dia pandai plak cover,.. huhu... jangan mara k pida... gurau je... ^_^ tak lama lagi pida pun akan berangkat ke PLKN... adeh... dah la badan tometot... ada pelung lagi kene g PLKN.... huhuhu.. bertambah tometot lah pida ko ni nanti... alahai... untuk pengetahuan korang jugak.. pida nak jumpa kita semua sebelum dia g PLKN... tapi... takdir tak mengizinkan...hmm.. harap pida faham lah yea... xmau sedih sedih... nanti lepas amek result SPM kita kua ramai ramai... hahaha... ^_^
AIN SYAFIQAH♥♥♥ain

ini plak ain... tapi aku panggil ika.. aku je ganjil dalam kelas panggil dia ika... hehehe... tak tahu kenapa.. hahaha... ika ni best jugak bile ada plan je... dia berguna sebenarnya... hehe... dia bole tolong dan handle kan semua hal.... right ??? tapi ada plak alasan dia... penat lah... dot dot dot...hehehe... tapi aku tak penat pun... hahah.. aku suke je bila dah diberi tugas... that my job... ^_^ hahaha.. tapi ika nak wat.. aku apa lagi... goyang kaki lah masa kat melaka.. hahaha... ^_^
NUR ALINA♥♥♥ina

ini ina.... perangai dia ngada ngada.. hahaha.. ala ina bergurau je k... sebelum kau g PLKN... aku nak jugak gurau ngn kau.. huhu... ina ni penakut sikit... tu je yang aku tahu... hahaha... dia ni lah yang tengah hangat dengan si naim... sesuai ke tak ek ??? oke je lah kn... kutuk pun tak guna.. kalau dah takdir.. hahaha.. ^_^ naim sedih bila tak dapat 1 PLKN dengan ina.. tak sama tempat.. mengeluh naim masa tu. huhuhu.. sabarlah naim... ^_^ semua yang berlaku ada hikmah.. ^_^
 NUR SYAFIQAH♥♥♥ika

yea ini dia gambar aten yang edit... hahahahaah... ^_^ demi ika kan ??? aten buat banyak edit macamnie... pasni jangan berbunyi.. huhuhu... ika ni aku sayang kat dia sebab birthday aku dia yang plan.. walaupun lewat.. no hal lah... aku suka lagi bila tarikh aku tu hujan plak.. hujan itu rahmat... love it !!! kesedihan aku masa harijadi aku ika yang tanggung.. ika yang layan.. kan ika kan ??? diam diam taw... kita kita je tahu... huhuhu.. ^_^ terimakasih sebab bagi nasihat... ^_^
NURUL AMIERA♥♥♥myra

ni myra... hahaha.. geram lah dengan mata dia.. warna aku tu... huhuhu... tergoda aku... hahaha... myra ni best orangnya,.. spoting... right ??? huhuuh.. dia tak jahat pun... tapi best dia suka cakap direct... hehehe... betul tak ??? kalau dah geram kadang kadang dia pendam.. tapi apa myra rasa semua aku rasa... pelik... hahaha.. ada jodoh.. kui3... ^_^ tapi myra pun dah menghilang sekarang nie... mana lah kau.. kije ea ??? huhu... da tak nampak da dia on9... hehe.. sapa ingat lg dengan coklat jualan myra ??? laris !!! hahaha... sapa rindu coklat myera aku nak tunjuk ni... huhuhu


sedap tak ?? lama tak makan.. myra pun lama tak buat... sapa tak rindu... rindu doh.... :'( hehehe... nak nak ade nama aku tu... haha..
SITI SURIANI♥♥♥sue

^_^ ni kawan bek aku.. hahaha.. korang ada ??? dalam kelas... KAMI lah paling top10 gelak.. kan sue kan ??? hehehe... tp kelas dah lama sunyi..... :'( ... entahlah... nak cerita serba seram sebenarnya... aten dengan sue... dah lama berbaik... hahahaha... harap korang boleh terima dengan aman.. hehehe.. ^_^ tapi dengan shera tak pun... aten tak nak dia nak sue je... hehe... bile berbaik ??? haritu.. haritu laaaaaaa.... tapi lepas g melaka ar... hehehe... kiteorang berjiwa romantik balik kot masa tu.. huhuhu.. ^_^
KENANGAN BERMULA DISINI... ^_^


yang hari jadinya xdisambut tu nanti kita sambut sama sama yea,..
kanak kanak RIBENA . huhu
buka puasa di JUARA IKAN BAKAR
perkahwinan CIKGU RAZHAN masa ni
kejohanan sukan
hari koperasi
pemergian FAIZ... masa ni guru kelas kita cikgu YUSZIANA.. hehe

hari MERDEKA... pida bersemangat..
MAULIDULRASUL

dalam diam tengah GOSIP HOT... hehe
rumah terbuka dirumah USTAZAH KASIDAH
TERIMAKASIH SEKALI LAGI !!! sebab sudi datang. huhuhu

rumah terbuka di rumah CIKGU AIDA
kem di TAMAN NEGARA
WOW !!! AIN LWN NAIM. huhu
kem ASAHAN
ini LIM XIN YIE yang punya.. haha.. terror x ??


HARI GURU... nasi lemak cikgu aida laris !

hari lahir cikgu aida
rumah terbuka dirumah EYNA
black dikelilingi perempuan. huhu
hari lahir CIKGU AZLINA
hehehe.. suke3 !!! hari lahir ATEN @ CIKGU AINA
2010 punya gambar taw...bersama guru kelas... mesti dah lupa kan ? hehe
hari lahir EYKA

SOLAT HAJAT UNTUK SPM KITA TAW..

hari terbuka dirumah AZIHAN

sapa ingat lagi modul korang ??? rindu plak dengan hasil sendiri... :'(
KURSUS AUTOCAD

KINI.... ^_^ dan.... SELAMAT TINGGAL... hehee.. gurau je..

so ??? hmm... kepada yang nk g PLKN tu... semoga selamat sampai ke destinasi... ^_^ jangan lupa kami... hahaha... kepada lelaki... aku nak sangat tengok korang botak... hahahaha... ^_^ jangan marah okay ??? ingat k... sapa yang tak disambut harijadi tahun ni... tahun depan kita sambut... ^_^ okay ??? tapi ramai2 la.. hahaha... nasib korang la... jangan tak pandai bersyukur.. hehe.. ^_^ gambar sapa yang takder atau terlepas pandang sorry... penat taw buat benda ni.. hehe...okay tu je aku nak sampaikan,..BYE2... 
4RE/2010 @ 5RE/2011 SMK PADUKA TUAN




♥ Terima Kasih Sebab Sudi Baca... Ikhlas kan ? Hee~ ♥

No comments:

Post a Comment

Meh sini komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...