Tuesday 9 August 2011

Selamat Hari Jadi!!!

budak kidal telah menaip ^^ Views

Hari ini harijadi kawan aku yang barnama CHE NURUL ASHIKIN.. tapi aku panggil CHE je..huhu..memang best tw... tapi nak tunggu dia punya lah lama... tapi terpaksalah sabar...hehe...kek dia aku belikan...warna hijau..warna itu adalah warna kesukaan dia...kalau kita nak bagi seseorang tersenyum dalam hati(betul betul terharu dan membuatkan dia teringat sampai bila bila...bagilah sesuatu yang dia suka atau yang kita suka!!! tapi tadi dengar cerita kekasih hati che nak beli kek..tapi tak beli..tapi syukurlah aku beli..kalau tak..tak meriah..lepas itu apa yang paling seronok...kami nyanyikan lagu untuk dia.!!! wah!!!tak sangka lah!!!memang best sangat..ehh..macam harijadi aku pulak..huhu..oke lah che..SELAMAT HARIJADI YANG KE 17..emm harijadi aku kau jangan lah lupa k .. sayang kau..semuga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki.. amin
♥ Terima Kasih Sebab Sudi Baca... Ikhlas kan ? Hee~ ♥

No comments:

Post a Comment

Meh sini komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...