Sunday 7 August 2011

Haruskah Kita Terpisah???Bolehkah Engkau?

budak kidal telah menaip ^^ Views
ingat lagi tak???masa kita kecik kecik...masa kita tak matang...masa kita comel comel...huhu...aku tak boleh lupa...aku akan ingat sampai bila bila...aku ingat lagi...kau selalu merajuk dengan aku...huhu...kita ini...kita susah nak putus kawan...kenapa???aku sayang kau sangat sangat...tapi...ada yang tak memahami kita...kenapa boleh wujud orang macam itu eak???kejam..!!!aku tak suka...kau suka ke???yang kau ni...nak sangat kawan dengan dia kenapa?apa ada pada dia??kenapa kau sanggup tinggalkan aku???bila aku dah cari sahabat lain...kenapa kau datang cari aku???kenapa kau macam nak halang...kau kawan dengan orang lain...ada aku halang ke???kenapa kau sanggup?aku setiap malam...aku menangis hanya sebab KAWAN!!!kau suka batu api tak???aku tak suka...aku benci...kau dapat fikir tak...kenapa tahun ni kita tak pergi kem???semua sebab kita!!!kalau kita macam dulu...kita pasti pergi kem...tapi tahun ni tahun last...kita tak merasakan kem itu...kalau kau nak tahu...lepas ini..kita dah tak mandi sama sama...macam sebelum ini...dari darjah 5 lagi...kita suka pergi kem...mandi sama sama...nak kejar masa lah katakan...TERPAKSALAH...aku tahu...kau masih sayangkan aku...aku tahu kau pasti rindui saat saat kita dulu...aku pun macam tu....aku tahan pedih ini...kenapa waktu kau tinggalkan aku...kau tak fikir hati dan perasaan aku....kenapa sekarang aku ramai kawan...baru kau nak cari aku...aku bukan ego...aku bukan tak nak terima kau...tapi...aku dah masak dengan perangai kau...!!!aku kecewa!!!!aku pilu sampai sekarang..!!!

kawan...tahun depan kita dah tak berjumpa sebagaimana kita berjumpa sekarang...tapi...aku yakin...kita tetap akan rindui antara satu sama lain...kita berkawan sejak kecil....!!!kecil....kecil....kakak kita...abang kita...mak abah kita...kenal antara satu sama yang lain...aku tak boleh hidup tanpa kau...aku sayang sangat kat kau!... aku nak ucapkan semoga berjaya dalam SPM... ingat...tahun ni...tahun last...kalau aku mati...aku tak hidup balik...biarlah aku mati dalam mimpi kau... sampai bila bila aku akan tertanya...KENAPA KAU TINGGALKAN AKU MASA ITU...DAN KENAPA KAU BERPATAH UNUTK MENCARI AKU...ingat...ini bukan sekali kita bergaduh...aku tahu perangai kau...dan sebaliknya...AKU SAYANG KAU...

hadiah ni...ingat tak???

apa maksud ayat ini??? dah tak ada dalam hati kau ke??
waktu aku baca ni..aku nangis taw!!!
lepas tu..aku terus telefon kau...
aku bagitahu kau...yang aku dah buka hadiah kau...

apa pun..aku tetap akan hargai...ok???
jangan lupa aku...
ingat lagi satu pesanan aku...
aku tak suka batu api antara kita...
dari form 1 sampai sekarang.... ader je batu api...!!!
AKU SAYANG KAU...

♥ Terima Kasih Sebab Sudi Baca... Ikhlas kan ? Hee~ ♥

No comments:

Post a Comment

Meh sini komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...